Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Mar 2024 11:34:10 +0200

Tere!

Rae Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/17717 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Jüri alevik, Kesk tee 12a, Harju 
maakond, Rae vald, Jüri alevik, Kesk tee 12a, Harju maakond, Rae vald, Jüri 
alevik, Kesk tee 10// 10a// 12// 12a// 14// 14a, Harju maakond, Rae vald, 
Jüri alevik, Kesk tee 12a, Harju maakond, Rae vald, Jüri alevik, Kesk tee 
12a// 14a (Kesk tee 12a laohoone, Päikeseelektrijaam, Piirdeaed, 
Elektriautode laadimistaristu, Piirdeaed) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusseadustiku § 42 lõike 7 punkti 1 kohaselt.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26909944>  (menetlus nr: 
404372), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (INGA KURGPÕLD) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister